Post by smalodufinun on Feb 20, 2022 20:04:49 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sausage Wars.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sausage Wars.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Sausage Wars.io 2022 version ▞▞▞
Het is een schattig spel. Ik vind het leuk. Ik raad het aan.
Een geweldig spel van geweldige mensen! Het is echt grappig als je sterft of iemand vermoordt. Ik heb een suggestie voor een kaart: "The Bakery." TYSM!
De andere "spelers" zijn niet echt en ze zijn ook niet geprogrammeerd om uitdagend te zijn. Ik kan daar letterlijk staan en ze rennen gewoon rond en vallen willekeurig aan en soms raken ze zelfs iets... de meeste .io-games hebben nepspelers, maar die AI zijn in ieder geval een uitdaging
Zodra je naar het volgende niveau gaat, is er altijd een toevoeging en het is super irritant
de vechters zijn niet cool
Ja, het gaat goed, bedankt en ik moet gaan
Ik ben dol op dit spel, maar het enige wat ik niet leuk vind, is het feit dat ik geen naam kan creëren. Ik heb overal gezocht. Eerst dacht ik dat ik misschien eerst een bepaald niveau moest halen?... Idk. Afgezien daarvan is dit spel zo leuk. Het is absoluut de moeite waard om te downloaden. Ik raad dit spel altijd aan mensen aan.
Ik hou. Winnen
Erg leuk, verreweg de leukste hame die ik heb gespeeld sinds de verveelde knop kan echt niet stoppen met spelen, speel elke ochtend voor school
Geen echte spelers obsticals doden de speler niet
Laina jud aning duwa
Bubble Witch 3 Saga Jumboq itr
Deze game is ziek, maar het zou beter zijn als jullie een modus zouden gebruiken om alleen met mijn vrienden te spelen
Toen ik het spel probeerde te laden, ging het spel allemaal glitchy en zo probeerde ik het te verwijderen, maar werkte nog steeds niet dit bedrijf heeft goede games gemaakt, maar dit is er niet een van als jullie dit zien, kunnen jullie het spel repareren of updaten omdat ik heel slecht wil spelen
Toen ik de advertentie zag, was ik cool, ik speelde en het was alsof deze game geweldig is. Ik kon niet stoppen met spelen mijn vader moest mijn tablet weghalen, maar ik speelde het nog steeds vanaf mijn telefoon, deze game is zeker de gezichten en de arena heeft werk nodig, maar over het algemeen is het een goed spel soms maken ze het je gemakkelijk je moet dit spel echt spelen ook ik ben geen fan van Donald Trump dus ik denk dat de Donald Trump skin grappig of grappig is omdat het er afschuwelijk uitziet en ik denk dat Donald Trump mea is, dus dan denk ik?
Deze game is leuk, maar er zou zoiets moeten zijn als eh er is zuur achter jou en andere mensen en je moet de laatste zijn om te overleven en als je bij de finish bent en er is nog steeds peapol, moet er worden gevochten
Een goed spel. 2 sterren omdat 1) geen online modus en alleen bots.2) wanneer je iemand slaat wanneer ze je slaan, gooien ze je verder 3) Als je een paar seconden wacht aan het begin van het spel, kun je zien welke bots je targeten 4 ) over het algemeen namen ze geen tijd in het spel 5) steeds weer dezelfde kaarten
Sausage Wars.io Аркади jqbh
Dus ik probeerde te herleven, maar ik zag een oplichterij, dus ik geef het 2 sterren
stom spel
Ik hou van jou
Mooi s pel
Sausage Wars.io Παιχνίδια arcade zzue
Sausage Wars.io Arcade qnko
Het is een leuk spel, maar soms houdt het je tegen en sterf je.
Wooooooooow het is erg leuk
Geweldige game, maar kun je de bots zo maken dat ze niet alleen achter jou aan gaan?
😘
Nou, dit spel is grappig en thx bc ik kan doen herleven =)
Gga
Lag dus lag deze game prullenbak zo moeilijk te slepen en ik kan niet eens de laatste speler raken
Dit is een geweldige vechtgame 🙂👍🏼 Maar ik zag een bug in de game, het is geen slechte bug, maar ik vind deze game nog steeds leuk, ik bedoel tenslotte ben ik gewoon voor niets, maar ik vind het gewoon leuk. 😀
dit is hiluik
De game is leuk maar voor mij is de hele spel is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg
Afgezien van lag, geweldig!
Ik kan het niet spelen get glitcht
Goodish game veel glitces tonnen advertenties
Zoveel advertenties
Poooooop🤮
De game heeft zeer goede graphics en zijn ervaring is heel erg leuk. Ik verveel me nooit omdat er altijd nieuwe niveaus zijn
Sausage Wars.io Pelihalli mbi
Eduardovelez
Poep
Goedddddddddde app super leuk
Alleen bots in het spel. Als je je wifi uitschakelt, kun je er nog steeds mee spelen, omdat dit geen multiplayer-game is.